16 Nisan 2013

SÜPRİZ KEK




MALZEMELER

3 yumurta
1,5 çay bardağı şeker
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvı yağ
3 çorba kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
Aldığı kadar un

HİNDİSTAN CEVİZİ TOPLARI İÇİN

1,5 su bardağı hindistan cevizi
1 çay bardağı pudra şekeri
2-3 adet yumurtanın beyazı yani akı
üzerini süslemek için krem şanti ve çikolata sos

YAPILIŞI

İlk önce kekimizin içine koyacağımız hindistan cevizi toplarını hazırlayalım.
Hindistan cevizini bir keseye boşaltalım içine pudra şekerini eğer tatlı severseniz bir kaşık daha ilave edin.Yumurta aklarını katın önce 2 tanesini eğer katı ise üçüncüsünü katabilirsiniz.Elinizle küçük toplar yapın.Sıra geldi kekimize klasik kek tarifimiz gibi önce yumurta ve şekeri çırpın.
Sütü az ılık ,yağ , kakao ve diğerlerini ilave edin.Unu da gerekli ölçüde kattıktan sonra kekimiz hazır.
Küçük kağıt kek kalıplarını silikon kek kalıplarının içine yerleştirin. Kekimiz den bir kaşık kalıba koyun içine yaptığımız hindistancevizi toplarından koyun ve üzerine yine kek den bir kaşık koyun.Bütün malzemeyi böylece paylaştırın ve fırında 175 derecede pişirin.Küçük keklerimiz pişince üzerini kremşanti ile süsleyin dilerseniz çikolata sos kullanabilirsiniz arzu sizin.
Afiyet sağlık sizin için










31 yorum:

  1. Canım çok severim sürpriz keki ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Deryaçığım yorumun için

      Sil
  2. kardelen ablacım.ellerine sağlık harika görünüyor.Bende epeydir post yayınlamıyorsun diye düşünüyordum.Oysaki neler kaçımışım ben.Yalnız bir sorun var ki bloğunu izlediğim halde yayınların bana gelmiyor.Ta ki 19 marta kadar.Bir baktım 19 martta klamış blog.Acaba bir problemmi var.ayarlarına bir bak istersen.sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuleçiğim uyardın beni sorun bende ise bakacağım İnşallah düzelir ,çok teşekkürler

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım nefis olmuşlar

    YanıtlaSil
  4. Mutlaka deneyeceklerim icerisinde. Hindistan cevizini cok severim. Heleki cikolata ile birlikde olursa. Ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhakkak denemelisin canım ben ve yiyenler çok beğendik hele çocuklar ,çok teşekkürler

      Sil
  5. bayıldımmm ekrana yapıştım kaldım. ellerinize sağlık nefis görünüyor. tarifinizi kaydettim.

    YanıtlaSil
  6. internetim bugün gitti didiyor,geldim ,ama galiba hayranlığım bu muffinlere kayıt edilemedi ,yeniden yazıyorum ,çok beğendim ve ellerine sağılık yazmıştım canım.

    YanıtlaSil
  7. ben de denemiştim, hindistan cevizinin sürpriziyle nefis oluyor bu muffinler, ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk denedim epey deneyeçeğim bundan sonra teşekkürler canım

      Sil
  8. ablacım çok güzel bir tarif eline sağlık bendede pembesi var:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım pembesinden de denerim en kısa zamanda çünkü çocuklar bayıldı çok teşekkür

      Sil
  9. Süprizini yerim ben bunların,çok nefissler çok:)
    Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  10. harika kekler ,eline sağlık..

    YanıtlaSil
  11. gerçekten sürpriz olmuş, çok cici olmuşlar, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Çok süslü pek bir güzel kek olmuş gerçekten
    Ellerine sağlık
    İyi hafta sonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım çocuklar üzerine atladı

      Sil
  13. Merhaba ŞEKER TATLAR da düzenlediğimiz anneler günün hediye kurabiye seti çekilişimize katılımlarınız bekliyoruz.Ayrıntılar için http://www.sekertatlar.blogspot.com/2013/04/seker-tatlar-anneler-gunune-ozel.html
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davete icabet etmek lazım tabiki gelirim

      Sil
  14. Ficaram maravilhosos mesmo! Estou a salivar de desejo de abocanhar um desses.........beijinhos doces.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ninaçığım bence hepsini kap götür benden de öpüçükler

      Sil
  15. Musmutlu hafta sonları ablacım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Ayşeçiğim sanada öptüm

      Sil
  16. ELLERİNE SAGLIK ARKADAŞIM HARİKA BİR TARİF SİZLERE AFİYET OLSUN

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar güzel olmuş bu kek. Hindistancevizini çok seviyorum. Nefis bir tadı olmalı, ellerine sağlık Kardelencim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım nefis bir tat oldu çok teşekkürler

      Sil
  18. Süpriz keklere bayıldım,çok şıklar.Ellerinize sağlık canım.İyi hafta sonları diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım sanada iyi hafta sonları

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz