15 Ağustos 2012

MERCİMEKLİ PİLAV


Bazen sade pilavdan bıksak da 
değişik bir pilav yapmak isteriz.
Çoçukların en çok sevdiği bu yemeğe birde bitkisel protein eklemek

                                                  çok besleyiçi olacaktır.
                   
                   Önceden haşladığımız merçimeği pilavı yaparken katmaktan başka bir tarifi yok.                        

Afiyet bal şeker olsun.


Süslemek size kalmış ister domatesten gül, ister salatalıktan kalp
yanına da şöyle bir domates salatası yakışır
(salatalıktan kalpleri oğlumdan öğrendim.
demekki öğrenmenin yaşı yokmuş)

26 yorum:

  1. Sunum muhteşem ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada da süslemek güzel oluyor teşekkürler

      Sil
  2. nefis görünüyor kardelen ablacım ellerinize sağlık..yeşil mercimeği bulgur pilavınada çok yakıştırıyorum çok leziz oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pilavı çoçuklar çok seviyor yerken de protein alsınlar diye bir hile aslında, teşekkürler

      Sil
  3. en sevdiğim pilavlardan,bulgurlusunu da çok severim,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulgura çok hemde çok yakışıyor bende hem fikirim,teşşekkürler

      Sil
  4. ben genelde bulgurla yapıyordum eminim pirinç pilavınada çok yakışmıştır.
    ben de deneyeceğim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı tadları denemek hoşuma gidiyor bir değişiklik olsun bu seferde pilava katayım dedim fenada olmadı,teşekkürler

      Sil
  5. Mercimekli bulgur pilavını yaparım ama pirinç pilavında mercimek kullanmak aklıma gelmedi hiç nefiste görünüyor ellerine sağlık..Denemeliyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız hanım evet genelde bulgur pilavında kullanırız merçimeği ama pirinç de de çok güzel oluyor deneyin derim

      Sil
  6. Süsleme süper olmuş. Mercimeği sevmeyen çocuklar bile bu görüntüyle yerler. Pirinç pilavında mercimek ilginç olmuş. Notumu aldım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoçuklar zaten makarnaçı pilavçıdır hep onları yeseler bıkmazlar işte o sevdikleri pilava bir katkı olsun diye.bazen anneler şikayet eder çoçuğum yemek seçiyor diye bazı hilelerle onlara yemediklerini yedirme taktiği uyguladım

      Sil
  7. bayram ziyaretlere çıktım,iyi bayram geçirmeni dilerim ,pilav da çok güzel olmuş,ellerine sğılık.

    YanıtlaSil
  8. canım ablam ellerine sağlık.
    hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Ayşeçiğim sanada hayırlı bayramlar

      Sil
  9. ♡¸.°.¸♫♫♪
    Delícia, delícia!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♡彡♫♪°.¸.•°`

    YanıtlaSil
  10. Sevgi söze dolarsa dua olur, dua Allah’a ulaşırsa nur olur, aynı yolda birleşen dualarımızın nur’a dönüşüp Rabbimize ulaşması dileği ile Bayramınız Kutlu Olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için teşekkürler.seninde bayramın kutlu olsun Deryaçığım

      Sil
  11. Çok severim ellerinize sağlık. Bayramınızı kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan hanım bende bayramınızı kutlarım

      Sil
  12. Bayramınız kutlu olsun. Sadece bu kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramınızı bende kutlarım İlhan bey

      Sil
  13. Canim sevdiklerinle huzurlu Bayram diliyorum sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım bende kutlarım bayramını

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz