13 Mayıs 2012

ANNEYE ÖZLEM

Benim annem ne pırlanta ister
Benim annem ne küçük ev aletleri ister
Benim annem ne ayakkabı ,nede giysi ister
Benim annem bir dua ister
Bir FATİHA ister
Mezarı başında çoçuklarını görmek ister.

Ben ne isterim ki bir alo- anne nasılsından başka 
Hediyede neymiş icattan başka
Bir yanağa öpüçük
Çayı oçağa koydum 
Getirdiysen kek yanına

Nasıl göresim geldi şimdi seni 
Olsaydın kek,pasta işin neşesi
Yıllar uzaklaştıkça özlem gibisi 
İçimde karanlık çöktü şimdi

İçi buruk olanlar yok mu?
Anne olamamışlar çok mu?
Onlarda bizi çocukları saysın
Onlarında annesi biz olalım bizi sarsın

                                                                               Kardelen Sezgin 

13 yorum:

  1. Boa semana!

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ❤♡
    FELIZ DIA DAS MÃES!!!

    Beijinhos.
    Brasil
    °º °♫♫♪¸.•°`

    YanıtlaSil
  2. ne kadar doğru söylüyorsunuz, anneler gününüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  3. Annesizliğimizi anlatan muhteşem bir şiir.
    Annelerimiz artık Fatiha'dan başka bir şey istemiyor.
    Kalemine yüreğine sağlık canım.
    Sevgilerimle anneler gününü kutluyorum.

    YanıtlaSil
  4. yorumlarınız için çok teşekkürler içimden dökülen hislerdi elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil
  5. magia de Ines thank you

    YanıtlaSil
  6. mekanı cengnet olsun annenizin,ününüz kutlu olsun,sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Allah razı olsun Reyhançığım seninde kutlu olsun

    YanıtlaSil
  8. Gozumde yas biriktirdin..Anneler gunun kutlu olsun canim..sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Rahmetler olsun...
    Nurlar icinde yatsinlar ....

    YanıtlaSil
  10. yorum ve dilekleriniz için ne kadar teşekkür etsem azdır sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  11. duygular ne güzel dile gelmiş.yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  13. yorum yapan ve benim ince duygularıma ortak olan arkadaşlarıma çok teşekkürler ederim

    YanıtlaSil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz