10 Nisan 2012

VAZELİN BAĞIMLISIYIM


                                              Ben bir vazelin bağımlısıyım.Öyle böyle değil.mutfağımın rafında çantalarımın gözlerinde ,giydiğim kaban ve mantomun cebinde.Yanıma almadan dışarı çıkmıyorum.Çantama ufak altın kutularına koyuyorum,ihtiyacım olduğum zaman kullanıyorum. Neden mi?ellerim ve cildim çok kuru,dudaklarım çatlıyor yalamak ihtiyacı hissediyorum,ellerimi yıkadıktan sonra kuruyor kremlemek ihtiyacı hissediyorum. Çocukken vazelini bilmiyordum dudaklarım kurur yalar yalar yalardım yara yapardım adeta ciğer gibi olurdu.Daha sonra ki yıllarımda keşfettim vazelini sürüyorum ve rahatlıyorum.Denizden çıktıktan sonra o tuzlu su yakar dudaklarımı ellerimi hemen çantamdan çıkarırım ve sürerim ohhh rahat bir nefes alırım.Gün içersin de ne kadar ellerimi yıkadıysam arkasında hep vazelin kullanırım.Olmazsa olmazlarımdandır,hele bu vazelinleri Isparta'da okuyan oğlum Görkem hediye getirdiyse deyme keyif.Bir püf noktası var nemli deriye sürülürse deri tarafından emiliyor ve uzun süre nemli yumuşak yapıyor.Ayaklarınız çatladıysa,tırtık tırtık olduysa yine nemli olarak sürün ve çorap giyin hemen yumuşacık olur.Ya işte ben böyle bir vazelin bağımlısıyım

6 yorum:

  1. vazelin benim için de vazgeçilmez kremlerimin arsındadır:)
    harika yumuşatan bir kremdir,iyiki var

    YanıtlaSil
  2. Benim gibi varmı diyordum işte siz çıktınız içim rahatladı tek değilim diye sizin sitenizide gezdim harika şeyler var tarif alıcam kesin ama kilo almam inşallah

    YanıtlaSil
  3. bi petrol türevi olduğunuda unutmayalım o kadar kullanmasak iyi olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. petroldan üretildiğini biliyorum ama dedimya vazgeçilmezim başka yerine geçen bulsam değiştireyim varsa tabiki

      Sil
  4. peki marka önemlimidir vazelinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vazelini önüme geleni alırdım taki güller şehri Ispartaya gidene kadar orada Gülbirlik markasıyla tanıştım harika çok beğendim şimdi onu kullanıyorum tavsiye ederim ,mis gibi gül kokuyor ve yumuşak

      Sil

bu yorumlar benim için mi?düşüncelerinizle değerlimsiniz